UW MENING TELT: het reparatieverzoek

Publicatiedatum: 20-01-2020

Doe mee met het digitale huurderspanel van LEKSTEDEwonen en geef uw mening over het reparatieverzoek. Wat zijn uw ervaringen en heeft u tips om dit proces te verbeteren? Deelnemen aan dit ondezoek kan nog tot en met 27 januari. KLIK HIER om mee te doen.

Huurderspanel

Sinds vorig jaar zijn wij gestart met het digitale huurderspanel van LEKSTEDEwonen. Twee keer per jaar vragen wij aan dit panel om hun mening te geven over onderwerpen die voor hen van belang zijn en waar LEKSTEDEwonen zich mee bezighoudt. Dit kan bijvoorbeeld gaan om de kwaliteit van de woning of wijk, ervaringen met LEKSTEDEwonen of wensen voor nieuwe producten of diensten. Wij hechten grote waarde aan de mening van onze huurders en komen zo beter te weten wat er leeft onder de huurders.

Het reparatieverzoek

Momenteel onderzoeken wij het proces rondom reparatieverzoeken. Heeft u wel eens een reparatieverzoek ingediend? Ging dit makkelijk en wat was het resultaat? Heeft u tips hoe dit beter, makkelijker of efficiƫnter kan? Ook als u (nog) geen reparatieverzoek heeft ingediend zijn wij benieuwd naar uw mening. Wat verwacht u van ons als u op termijn een reparatieverzoek heeft en hoe dient u deze het liefst in?

Doe ook mee

Bent u al lid van het huurderspanel, dan heeft u eind 2019 een uitnodigingsmail ontvangen voor dit onderzoek. Bent u nog geen lid en wilt u ook meedoen aan het huurderspanel? Ga dan naar www.huurderspanel-lekstedewonen.nl om u aan te melden.
Deelnemen aan het eerste huurderspanel kan nog tot en met 27 januari. KLIK HIER De uitkomsten van dit onderzoek gebruiken wij om het proces rondom reparatieverzoeken te verbeteren. De resultaten hiervan komen op de website en in ons bewonersblad EIGENplek

Meer weten over het huurderspanel?

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden