Reparatieverzoek

Het komt wel eens voor dat er iets in of aan uw woning gerepareerd moet worden. In het Onderhouds-ABC leest u wie verantwoordelijk is voor het uitvoeren van welke reparatie en wie de kosten van de reparatie betaalt. 

Daarnaast is het mogelijk om een Serviceabonnement bij ons af te sluiten, hiermee kunt u een groot deel van het huurdersonderhoud door LEKSTEDEwonen laten uitvoeren.

Reparatie melden

In sommige gevallen hoeft u uw reparatieverzoek niet bij LEKSTEDEwonen in te dienen, maar kan de huurder direct contact opnemen met een onderhoudsdienst. Hieronder ziet u welke reparaties dit zijn.

Rioolverstopping Glasschade Verwarming defect
Rookmelder Stroomstoring Boiler/Geiser defect
Ongedierte Zonnepanelen Waterlevering probleem

Staat de reparatie er niet bij en bent u niet verantwoordelijk voor het uitvoeren voor de reparatie? Dan kunt u dit 24 uur per dag bij ons melden via Mijn LEKSTEDEwonen of via onderstaand formulier

Geeft u liever de reparatie telefonisch door? Dat kan via (0347) 37 20 20. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 08.00 en 16.30 uur en vrijdag tussen 08.00 en 12.00 uur.

Reparatieverzoek indienen
Lees meer
Planmatig onderhoud Onderhouds-ABC Sloten en sleutels
Zelf regelen
Aanvragen serviceabonnement Reparatieverzoek